piątek, 31 sierpnia 2012

☼_______Summer is ending.

Hay Guys !

* Chciałam powiadomić, że zaszło niemiłe zdarzenie. Jedno z moich zdjęć zostało skopiowane i wstawienie na cudzego bloga. Wszystko jest idealnie takie samo. Te same wymiary, kolory, cięcia w tym samym miejscu. Niestety ja nie jestem głupia i przeglądam wasze blogi, no i nareszcie ktoś wpadł przywłaszczając sobie moją pracę. Oto zdjęcie, które zrobiłam ja:
 A tutaj mamy bloga osoby, która skopjowała sobie to zdjęcie : 
http://littleworldoficons.blogspot.com/2012/08/xliii-m-fox-k-kardashian-c-poesy-b-swan.html
 W następnych notkach i przy następnych zamówieniach możecie się spodziewać małych znaczków przy moich pracach. Wtedy na sto procent będę mieć pewność, że to jest moje zdjęcie. Macie jakiś problem ? To Wypierdalać, bo ja ciężko szukam zdjęć. Jak zauważyliście już przy każdej notce mam około 600 ikonek a to jest sporo pracy.

* Cześć wam, dzisiaj muszę powiedzieć iż notki będę dodawała trochę dłużej niż zwykle gdyż zaczyna się rok szkolny a ja idę do liceum, więc będę mieć mniej czasu.
* W notce dzisiaj przygotowałam dla was : Alice Cullen, Alison DiLaurentis, Ashley Greene, Edward Cullen, Elizabeth Gillies, Erin Heatherton, Esme Cullen, Hermiona Granger, Jade Thirwall, Kristen Stewart, Lily, Melinda Gordon, Meredith Fell, Mona Vanderwall, Rebekah Mikaelson, Sansa Stark i Spencer Hastings.


BIERZESZ = PISZESZ !


                                                               
  Alice.



























 Alison.









































Ashley.






























                                                                          Edward.



















                                                                        Elizabeth.


























                                                                           Erin.











































                                                                           Esme.


























                                                                      Hermiona.


























                                                                          Jade.

































                                                                          Kristen.



























                                                                            Lily.

























                                                                        Melinda.























                                                                        Meredith.



























                                                                           Mona.

































                                                                          Rebekah.







































                                                                           Sansa.








































                                                                        Spencer.






























- Caro.

20 komentarzy:

  1. Jak zawsze świetne! Oczywiście biorę kilka i prosiłabym kilka ikonek z Bells i Edwardem. Z góry dziękuje:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę nawet sporo...
    Chciałabym zamówić z Lydią Martin, Allison Argent i Scottem McCall'em. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę o elfice

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę parę ikonek z Erin, świetne są. < 3 Prosiłabym bardzo o ikonki Lany Del Rey. ; >

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne ikonki Ashley . <3 Proszę zrób Rosie Huntington-Whiteley . ; >

    OdpowiedzUsuń
  6. Borę parę ikonek z Krsten są świetne i proszę o jeszcze <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oskarżasz innych o kopiowanie, a sama to robisz? Świetnie -.-' Jeśli sama nie umiesz znaleźć zdjęć i ich przerobić, to prowadzenie takiego bloga nie jest dla Ciebie. Na Twoim blogu pojawiła się ikonka z mojego bloga. Zajrzyj do notek na moim blogu: http://cold-ones.blog.onet.pl/5-Human-Gaspard-Unknown-girls-,2,ID468665131,DA2012-05-02,n ,a potem do swoich notek. Nie wiem jak można tak postąpić, naprawdę. Oprócz Belli Swan zauważyłam jeszcze kradzież paru innych ikonek: Renesmee, kolorowe włosy, Ginny, Adrianna Tate. Nie wierzę, że udało Ci się skadrować zdjęcia tak samo jak mi i niektóre identycznie przerobić. Chciałam także przypomnieć, iż mój blog istnieje dłużej więc nie ma mowy o przypadku. Zastanów się nad sobą. Jeżeli taka sytuacja jeszcze raz zaistnieje będę zmuszona zrobić coś gorszego niż dodać komentarz pod Twoim postem.
    - Ana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się składa, że nie ściągam, żadnych ikonek Twoich. Z tego co zauważyłam to dużo ludzi korzysta z tych samych portali. Tumblr, google, fanpop weheartit, iloveit i wiele innych. Więc nie mów że tak nie jest. Na pewno sama stamtąd bierzesz większość zdjęć a potem je przerabiasz. Nie rozumiem takich ludzi i mi jest ich po prostu żal.
      Jeżeli te zdjęcia uważasz za kradzione to się zastanów. TY JE ROBIŁAŚ WŁASNYM APARATEM ? Nie sądzę -_- A na najróżniejszych stronach, jak pisałam powyżej jest masa takich samych zdjęć więc nie wmawiaj mi, żadnej kradzieży bo tego nie zrobiłam. Jestem osobą sumienną i nawet moi znajomi mogą to przyznać. Nad każdym zamówieniem pracowałam kilka dobrych godzin aby znaleźć coś zupełnie wyjątkowego, jednak jak widać i inne osoby odkryły takie zdjęcia wcześnej i po prostu jest określenie teraz: KOPIUJE. wystarczy się czasem zastanowić a potem oskarżać.!
      Yhm. Już się boję, że coś mi zrobisz. Komentarze tego typu mnie nie ruszają. Są po prostu na poziomie dzieci z przedszkola. I tyle. A to, że Twój blog istnieje dłużej niż mój to nie oznacza, że sama nic nie robię. Bo tak nie jest.
      A to, że piszesz na anonimie świadczy o Twojej odwadze, której jak widać nie masz. Tylko w słówkach na chacie dobra jesteś. A co by było twarzą w twarz ? huh ? Jestem pewna, że zesrałabyś się ze strachu.
      ŻEGNAM.

      Usuń
    2. Mam dokładnie to samo zdanie na temat zdjęć co Ty. Wszyscy zdjęcia jakie wstawiają na swoje blogi biorą tak na prawde od innych z weheartit jak i z tumblra. Więc podobnych zdjęc może być mnóstwo na różnych blogach. A to jak ktoś wykadruje zdjęcie podobnie do kogos innego to jest czysty przypadek bo robi się je tak, żeby było ładnie. Śmiać mi się chcę z ludzi którzy osądzają o "kradzież" "ich" zdjęć, które oni sami jakby nie patrząc ukradli.

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może pisze z anonimu bo nie ma swojego konta na google, jak ja? o_O Z kolei usuwanie krytycznych komentarzy dobrze o tobie świadczy. Na prawdę. Boisz się że któryś wielbicieli twojego bloga zobaczy? (: Super, świetnie, bierzesz je z fanpopa, wehearit.. jak sama napisałaś "Jedno z moich zdjęć zostało skopiowane i wstawienie na cudzego bloga" więc jak dobrze rozumiem ściągasz z internetu i sama przerabiasz? Czy połowę robisz sama a połowę wstawiasz z internetu? WYPADA NAPISAĆ ŻE JEST PÓŁ NA PÓŁ.



    i prosiłabym o nie kasowanie komentarzy :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę z Mel . ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamawiam z Rosalie Hale ze Zmierzchu

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne ;* Biorę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z powodu zgubienia hasła, zostałam zmuszona przenieść ten tutejszy blog na ten http://prettylittleicons.blogspot.com/ serdecznie zapraszam do pobierania, komentowania i zamawiania ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wzięłam z Rebekhą.

    OdpowiedzUsuń